recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Duet igen til 1700,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Duet igen til 1700,-

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bachaaen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Duet igen til 1700,-
    Sendt: 27-Juni-2009 kl. 23:56
Elgiganten har efter nogle ugers pause igen Squeezebox duet til 1700 kr. Det skulle efter sigende være billigere end HIFI-butikker ( i modsætning til Elgiganten) og ligenende har kunnet købe den til hos Logitech i Danmark. Hos netop Logitech i Danmark der har den været i restordre i en del uger nu. Så det lader til at Elgiganten har fået fat i et restparti, nu da nye varianter formodentlig snart dukker op.
Så slå kun til hvis kan nøjes med den gamle model. rygterne siger jo at der skulle komme en tyndere variant af controlleren - og der skal jo ikke ret meget til før end der kommer en bedre skærm på, der kan ses i et større vinkelområde.

Selv er jeg super tilfreds med min Duet og min Boom, men er stærkt i tvivl om hvad jeg skal have i det tredie rum. Den kommende touch model? en Duet til? Eller en Classic?
Jeg havde egentlig foretrukket betjeningsknapper som på Boom og et display som på Controlleren.....
Til top
Boston Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juni-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2009 kl. 14:59

Nu ved jeg ikke lige hvor du har den information fra, at Duet er i restordre hos Logitech, men det passer ikke! Hvis der er nogen der mangler Duet, så er det da Elgiganten - men der arbejder du måske? :-)

Mvh. Peter

Boston Distribution A/S

NB! Hvis nu alle bekendte hvem de var, så ville der ikke opstå "misforståelser" når man blev vejledt/vildledt... :-)

Til top
bachaaen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juni-2009
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 08:22
Nej, jeg arbejder ikke i Elgiganten eller i HIFI branchen. Jeg har fra StreamTech , at receiveren i løs vægt er i restordre. Det er muligt at Duet bundlen ikke er det. Beklager den misforståelse.

Jeg har gået og overvejet om jeg skulle købe en receiver til omkring 900 kr eller en Duet til omkring 2400 kr. Da Elgiganten så nu her gentog deres 1700 kr's tilbud på Duet, så slog jeg til. Det var ingen problemer i deres Viby J afdeling i går hvor jeg var forbi. Men det er rigtigt. Da jeg købte min første Duet pakke i Elgiganten omkring uge 20-22 stykker, så måtte jeg tage til takke med en ukendt leveringstid, der viste sig at være blive til ca. 1½ uge inden at de fik den hjem.

Generelt anser jeg ikke Elgiganten for nogen god butik. Nul service og ikke nødvendigvis billige. Squeezebox historien her passer på hvad mine kollegaer (i IT-branchen) siger om Elgiganten. De er ind i mellem gode til at hente nogle gode tilbud hjem på varer der er på vej ud af markedet. Og med de rygter der er om nye varianter af Squeezeboxserien, så passer dette fint.

- Og Peter fra Bostron Distribution A/S, kan I grosister købe Duet'en til under 1700 kr eller er i ramt en omgang parallelimport?
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 08:45
Man kan jo bestille den via deres hjemmeside..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Boston Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juni-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 11:49

Hvis jeg skal udtrykke mig på en måde, så det kan tolereres i dette forum, så må jeg hellere lade være med, at udtale mig om Elgiganten og Logitech...

Vores indkøbspriser er højere end det Elgiganten sælger til.

... og ja der har været problemer med levering af Receiver.

Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu