|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Måske har jeg ikke helt forstået det. Men de updateringer af duet controlleren der sker kommer vel fra squeezecenter på computeren. |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det er et godt spørgsmål. Men jeg tror faktisk de er uafhængige af din SC version (Bortset fra at det skal være version 7
![]() Glemte lige: Så vidt jeg kan læse ud af buggen så virker det ikke endnu. Redigeret af Kurt Poulsen - 24-April-2008 kl. 21:57 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Klippede det her ud af forum på slimdevices:
.then new controller software is automatically downloaded by SC7, perhaps as often as once per day depending on the version of SC7 you are running (7.0, 7.0.1, 7.1) and the controller will then prompt for an upgrade accordingly. Så du har ret. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Ver 7.0 downloader ikke automatisk de nyeste versioner, men hvis du kører 7.0.1 kommer de automatisk når du også opgradere SC. Alternativ er manuelt at hente jive****.bin filen herfra og kopiere den over på en SD kort (husk at omdøbe den til jive.bin). Når man så stikker SD kortet i kontrolleren kan man opdatere fra kortet. Jeg tror at de nemlig betragter de nyeste versioner af FW som beta. Jeg tror at den 7.0 version som ligger er r2097 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Jeg skal snart have opgraderet til 7.0.1. Der er en del rettelser der er værd at få fat på. Har du oplevet problemer med 7.0.1?
Hvor er det lige du ser den SD-læser på kontrolleren? |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Den infrarød remote der er under settings\advanced\factory test\infrared virker den? |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Tag batteriet ud så ser du den ved "toppen" af batteriet. Jeg har ingen problemer oplevet med 7.0.1 - for mit vedkommende er det blevet bedre. Jeg har en ZyXel router som Controlleren ikke kan lide, og jeg mailer med en af udviklerne og prøver forskellige ting. men r2097 kunne jeg stort set ikke bruge. Jeg var nød til at opgradere via SD-kort da forbindelse ikke var stabil nok til trådløst at overføre de 11Mb som FW fylder. Redigeret af kim.t - 24-April-2008 kl. 22:27 |
|
![]() |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
[ Den havde jeg ikke fundet. Den virker. Den kan tænde SB3, så nu behøver jeg kun duetten |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er nu tilbage på 7.0.1 |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Måske et dumt spørgsmål, og det er sikkert stillet før.
Kan jeg ikke bruge Duet sammen med mit nuværende opsæt, bestående af Noxon og Twonky? |
|
MVH
Erik M M >> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jo, du skal bare finde en server til at køre Squeezecenter 7 på
![]() Det kan være en kapabel NAS eller en pc Venligst Søren Redigeret af Breddam - 01-Maj-2008 kl. 00:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |