recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - squeezebox duet med xbmc.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

squeezebox duet med xbmc.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersen02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-December-2011
Sted: danamrk
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: squeezebox duet med xbmc.
    Sendt: 23-December-2011 kl. 13:10
hey der ude..

vil søge lidt hjælp her.. jeg har fået købt mit sådan et squezzebox duet sæt, et fantastisk stykke legetøj.. :D
men vil lige høre lidt her inde om i evt kan hjælpe mig lidt, kan man evt for den til at virke til xbmc på sin medie pc ?

og så håber jeg lidt på i kan hjælpe med at forklare mig at hvordan man tilføjer appelts manuelt , for jeg kan ikk få det til og virke åbenbart, det med at der er en linje hvor man kan sætte en xml kode virker findt sådan har jeg fået den til at kan styre mit logitech sorround sæt..
men der er jo kun plads til en.. ?

er lidt på bar bund her..

håber i kan hjælpe mig lidt her.. og glædelig jul da også :D

takker Clap
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 13:43
eller evt til boxee box Tongue
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 18:51
Hvad vil du have til at virke på XBMC? Hvilken vej?

Ang. xml repositories kan du tilføje så mange du vil under "settings>plugins>Additional Repositories"
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 00:49
jeg vil gerne ha min duet contoller til at virke sammen med xbmc eller boxee box.. kan lige ligge et link her så det er nemmere at forstå .

http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=78850
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 16:08
Ok - Du kan se her (link) hvordan du installerer apps manuelt på controlleren. Held og lykke med det.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 23:39
takker for det.. vil kigge videre på det :D 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu