|
squeezebox duet med xbmc. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andersen02 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2011 Sted: danamrk Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2011 kl. 13:10 |
hey der ude..
vil søge lidt hjælp her.. jeg har fået købt mit sådan et squezzebox duet sæt, et fantastisk stykke legetøj.. :D men vil lige høre lidt her inde om i evt kan hjælpe mig lidt, kan man evt for den til at virke til xbmc på sin medie pc ? og så håber jeg lidt på i kan hjælpe med at forklare mig at hvordan man tilføjer appelts manuelt , for jeg kan ikk få det til og virke åbenbart, det med at der er en linje hvor man kan sætte en xml kode virker findt sådan har jeg fået den til at kan styre mit logitech sorround sæt.. men der er jo kun plads til en.. ? er lidt på bar bund her.. håber i kan hjælpe mig lidt her.. og glædelig jul da også :D takker ![]() |
|
![]() |
|
andersen02 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2011 Sted: danamrk Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eller evt til boxee box
![]() |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Hvad vil du have til at virke på XBMC? Hvilken vej?
Ang. xml repositories kan du tilføje så mange du vil under "settings>plugins>Additional Repositories"
|
|
![]() |
|
jeg vil gerne ha min duet contoller til at virke sammen med xbmc eller boxee box.. kan lige ligge et link her så det er nemmere at forstå .
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=78850 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Ok - Du kan se her (link) hvordan du installerer apps manuelt på controlleren. Held og lykke med det.
|
|
![]() |
|
takker for det.. vil kigge videre på det :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |