|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Hvilke specs har den?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Det undre mig helt vildt at Squeeze ikke benytter UPnP protokollen, i kombination med deres specialsoftware. Er der en speciel grund til at de ikke vil understøtte UPnP? Jeg har selv en smart lille NAS, som ikke bruger meget strøm og fungerer glimrende med UPnP klienter - desværre kan den ikke trække SLIM-softwaren.
|
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
128 mb ram og 266 mzh processor |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det er FlipFlip der har lavet installationsfiler til den (det er også ham der har lavet dem til Synology). Så du kan finde dem her : http://oinkzwurgl.org/ssods3_ts |
|
![]() |
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
super!! tak, er der nogen der har afprøvet softwaren, der erjo lige en del advarsler. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg tror ikke det kører specielt godt med kun 128 MB RAM. Jeg har 384 MB i min NAS og SC bruger næsten halvdelen.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |