|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:43 |
Hej
Hvordan får jeg squeezeboxén til at vise de RDS informationer, som sendes.
F.eks. sender Boogieradio oplysninger på Dab og på netradio.
Det må da kunne ses på squeezeboxen?
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
DR sender ikke oplysningerne i deres streams, desværre.
Hvis du prøver nogle af de udenlandske streams kan du se at Squeezeboxen godt kan. DAB er noget andet, det samme gælder DR's egen Netradio-afspiller. Synes du skulle skrive til DR, det har jeg selv gjort, måske de vil lytte en gang.
|
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Ok. det er nok mig der ikke helt forstår det tekniske.
Hvis jeg hører boogieradio eller lignende på nettet, så er informationerne der jo?
Det er måske ikke det samme der hentes via squeezeboks?
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
en "workaround" https://www.lafargue.name/article2773.html
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Boogie sendes ikke på FM. Så et radiokort med rds er nok ikke lige løsningen ;)
Desuden strider det jo selvfølgelig mod hele squeezebox-konceptet.
@JimmyS + alle andre der savner oplysningerne i jeres netradio: Jeg synes du skal sende en venlig forespørgsel til teknikinfo@dr.dk og spørge til muligheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |