|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 20-Marts-2008 kl. 09:34 |
Alt kører ellers på Duet'en. Jeg kan se samtlige musikcovers og næsten alle musiknumre. Der mangler dog en del af track 1 når man går ind via "Album". Det største problem er dog at jeg ikke kan afspille mere end 10% af musiknumrene. Får meldingen " XX kan ikke åbnes" på det enkelte nummer. Jeg har fjernet DRM på samtlige numre og konverteret dem til mp3 via "WMA-convert" og alle numre afspilles uden problemer fra min anden medieafspiller ( Grundig Ovation 2I web), der ellers var kræsen Det mærkelige er at mine musiknumre ligger efter konverteringen som mp3 på min NAS, men når jeg ser dem på min Duet-remote står de som " filetype Wma". Kan nogen hjælpe, jeg har prøvet http://forums.slimdevices.com/ uden held. |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Har SoftSqueeze samme problem ?
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jep, - desværre samme problem. Kan der evt. efter min konvertering være en "rest wma-oplysning" tilbage som squeez'en fanger og prøver at afspille udfra, men kan ikke fordi det faktisk er mp3. Jeg ved godt at det lyder søgt og langt ude |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den der !!!! Det var en rescan af Squeezecenter der skulle til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |