recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SqueezeBox Duet spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezeBox Duet spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Emne: SqueezeBox Duet spørgsmål
    Sendt: 11-Marts-2008 kl. 17:25
Ja, jeg kom sørme til at bruge nogle penge på en PS3, så det bliver nok ikke ligefrem til Sonos i denne omgang.

Men nu kommer SB Duet jo også snart (regner man da med ). Jeg er kommet til at tænke på et par ting omkring denne, måske kan I hjælpe mig her:

- SB Duet kører på det eksisterende trådløse netværk, dvs der bliver hugget båndbredde osv, hvorfor man nok ikke kan afspille musik på mange afspillere på én gang samtidig med, at der er en bærbar på nettet. Sonos opretter sit eget trådløse net, hvorfor der ingen problemer er. Kunne man ikke opsætte et trådløst netværk udelukkende til SB Duet selv? Det ville vel egentlig bare kræve en bridge, eller hvad

- Slimserver 7 kræver lidt kræfter. Findes der en NAS, som kan køre det uden problemer? Synology eller QNAP fx?

Der dukker nok flere spørgsmål op...
Anders
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 18:11

Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:

Kunne man ikke opsætte et trådløst netværk udelukkende til SB Duet selv? Det ville vel egentlig bare kræve en bridge, eller hvad ?

Jeg opgraderede mit trådløse til n-draft for kort tid siden. Min gamle router fungerer pt. som switch og access point og kommer til at servicere min kommende Duet. Så vi er på bølgelængde andefeldt

Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:

- Slimserver 7 kræver lidt kræfter. Findes der en NAS, som kan køre det uden problemer? Synology eller QNAP fx?

Det hedder sig jo Squeezecenter 7 ( nyt navn ! )har brug for 256 MB Ram. Både Qnap og Synology laver 4 bays med 256 MB Ram. De mindre på 128 MB Ram skulle også kunne klare opgaven tilfredsstillende. Men webinterfacet kører noget langsomt. Men det er tilfredsstillende for mig. Har en Synology DS207+, som har 128 MB.

Redigeret af KissmeTiger - 11-Marts-2008 kl. 18:13
Panta rei
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu