recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Duet

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
Madsus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2007
Sted: Auning, Danmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 08:54
Hej ajaj

Tak for response! Det vil sige, at systemet reagere med det samme når man
regulere på lydstyrken, skift af sange mv. ?
Til top
RuneR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 09:50
Jeg er også mega glad for min, ingen problemer overhovedet  super kvalitet, lige fra indpakning til finish på controller.

Der er muligheder for software forbedringer på softwaren på controlleren, men det er skønhedsfejl.

Kan nævne at jeg har mit sqeezeCenter kørende på en Synology 207+ oplever ingen ventetid, ingen frys eller noget.

Hilsen en glad duet mand Rune
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 10:10

Jeg har problemet med at min controller er begyndt at fryse. Den virkede perfekt den første dag. Der ligger mindst 3 forskellige tråde i deres forum som omhandler folk der har dette problem.

Jeg vil forsøge at se om jeg kan give controlleren en fast ip - men det er ikke helt let.

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 15:27
har lige et spørgsmål............hvis nu man vælger at køre sin musik fra ens computer med Squeezecenter 7.0 og forbinde computer/forstærker sammen, behøver man så kun at købe Duet-remoten.......? sender den direkte over det trådløse netværk?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 16:08
Du behøver ikke en receiver. Du kan køre softsqueeze på din PC'er som Controlleren så fjernestyrer. Og den bruger dit trådløse netværk.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 01:37
Oprindeligt skrevet af Steen67 Steen67 skrev:

Så havde jeg lavet en relæ boks som skulle styres af den optiske udgang, (relæ boksen skal tænde en auto forstærker) men den slukker ikke når jeg slukker min klemboks...

Mener det i SqueezeBox'ens software (SqueezeCenter) er muligt at styre om dens udgange skal slukke når boksen slukkes - som default sker dette IKKE for at undgå ubehagelig "POPS" i højttalerne!
Ovenstående er tilfældet med min SqueezeBox3 og SqueezeCenter7 så mon ikke det også gælder med din opsætning?
-Tommy
Til top
Steen67 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2007
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Mener det i SqueezeBox'ens software (SqueezeCenter) er muligt at styre om dens udgange skal slukke når boksen slukkes - som default sker dette IKKE for at undgå ubehagelig "POPS" i højttalerne!
Ovenstående er tilfældet med min SqueezeBox3 og SqueezeCenter7 så mon ikke det også gælder med din opsætning?
-Tommy

Så har jeg instaleret SqueezeCenter7, den giver nogle indstillings muligheder som jeg ikke havde, men selvom jeg deaktivere digitale udgange ved slukket slukkes den optiske udgang ikke.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu