|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Forfatter | |||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Kan også bestilles/købes hos AV-Connection (send dem en mail) - har lige selv bestilt controlleren |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Pris for hele sættet? Pris for controller? |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Jeg har kun spurgt til controlleren og der prisen meget lig den amerikanske (omregnet til DKK) |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Som er?
|
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har fået en ca. pris omkring 1500 DKK |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
||
Vil du så bare betjene den via din PC'er - siden du ikke vil have remote med ?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Controlleren er denne her (min Transporter har også indbygget wireless): Redigeret af PSSO - 07-Januar-2008 kl. 20:27 |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
sfsd Redigeret af Stay_Bamboocha - 07-Januar-2008 kl. 22:29 |
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
det var dog en ufattelig go' pris, mon den holder..... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
send evt. en forespørgelse til AV-Connection (forhåbentlig har de ikke taget fejl af controlleren og receiveren....) Redigeret af PSSO - 07-Januar-2008 kl. 22:36 |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det var den forkerte pris jeg havde fået oplyst |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
||
Til den pris ville jeg godt nok hellere gå efter en iPod Touch - man kan jo iflg kriommo bruge iPeng - "the iPhone Skin for SqueezeCenter". Redigeret af kim.t - 08-Januar-2008 kl. 07:46 |
|||
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |