|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 09-September-2008 kl. 10:43 |
Jeg har et lille problem med min controller til squeezebox, når den har været i dvale eller slukket, kan jeg ikke komme i forbindelse med min musik på computeren. Skærmen fryser og når kun til Logitech logo'et, er der nogle der har en løsning på dette problem ? Jeg køre squeezecenter ber. 7.2 Redigeret af Brivani - 09-September-2008 kl. 10:44 |
|
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
De har problemer med nogle mærker af routere - bla. ZyXel : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41218& PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Og det er netop en ZyXel 2602R-61, med FW 3.40 (AJX.1) jeg har fra Fullrate. Jeg har prøvet at læst de forskellige indlæg, men kan ikke få det til at virke. Hjælp
Redigeret af Brivani - 09-September-2008 kl. 12:02 |
|
Brian Nielsen
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Hej Brian
Fandt du nogensinde en løsning på dit problem? Halv gammel tråd men vil da lige bidrage til snakken. Jeg kører selv med en Zyxel P-2602R-D1A fra Fullrate, og har bokset med skidtet hele dagen, netop pga. probs med connection til SQboxen. I forlængelse af Zyxel har jeg en trådløs D-Link router, som helt sikkert har bidraget til en vis portion uoverskuelighed. I forum hos Fullrate fandt jeg en guide , som som forklarer om opsætning af egen router bag Fullrates standard. 2 routere på samme netværk kræver lidt fiflen med kabler og indstillinger. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Både ja og nej. jeg købte en D-link 855 router, der kunne man reservere ip adresser, og det har virket indtil nu. jeg ringede til Fullrate og bad dem om at opdater til nyeste firmware. |
|
Brian Nielsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |