|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Og det gør den så ikke. Du skal gøre følgende:
To see the USB drives and SD cards that are attached to your Squeezebox, or to enable sharing and set up an account to allow you to transfer files from your computer to your Squeezebox: • Go to Settings > Advanced > USB & SD Storage When you enable sharing, it starts a network share that can be viewed on your computer under My Network Places or Network, for example. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Du har fundet brugervejledningen: http://www.logitech.com/assets/32039/squeezeboxtouch-qsg.pdf
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Faktisk så er denne vejledning noget bedre http://www.logitech.com/assets/30072/documentation.pdf
Den er dog kun på engelsk. |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Ehhhh, "swipe" ... hvad betyder det? |
||
![]() |
||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Du følger tydeligvist op på et andet indlæg, men dum som jeg er, kan jeg ikke se hvilket du hentyder til. I hvilken forbindelse mener du jeg askal afinstallere SBS og hvad er det så jeg bruger i stedet for? Jeg er slet ikke med.
Så har jeg i hvert fald ikke noget at bruge den til ;-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay.
Din Touch har sin egen SqueezeBox server indbygget, da den afspiller musikken fra den USB-disk der er sat i Touchens usb-stik. Dermed har du ikke længere brug for den SqueezeBox server der er installeret på din Mac. Så væk med den=den skal afinstalleres. Og dermed kan du også afspille musik når din Mac er slukket. |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kører Mac. Så er det vel "Terminal", eller hyr? Hvis jeg plugger en hjerneløs USB HD til min iMac, optræder den som et drev og det er jo det samme som i Windows, men HD'en kan vel ikke tilgåes fra andre enheder i netværket? Ja, jeg spørger bare, for jeg er helt blank på netværk. Nåpr man i Itunes (hvis man bruger det skrammel) skal sætte stien til musikmappen, kan jeg ikke browse mig frem til USB'en der sidder på Squeezeboxen. Uden at vide præcist hvad en NAS er, er det vist noget med, at N står for "Network". Med en NAS kan man, ved jeg, men vel ikke med en USB HD? Det der er interessant for mig er at plugge USB HD'en direkte til Squeezeboxen, så den afspiller der fra og ikke fra iMac'ens harddisk og sådan at jeg kan styre SB'en med iPeng på en iPod. Jeg vil meget gerne slippe for at skulle igennem iTunes. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lad os lige starte helt for fra
![]() Glem alt om din Mac. Hele øvelsen går ud på at den ikke skal bruges til at afspille musik fra. Det er din Touch og din USB-disk vi skal have til at køre. Så derfor afinstallerer Squeezebox server på din Mac. Når den er afinstalleret så forvirrer den ikke opsætningen. Så gør det og skriv når du har gjort det! |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
||
![]() |
|
Noget af der forvirrer mig aller mest i dette her, er alle de "steder" kan kan/skal gøre noget. Hvor er det jeg skal gå der ind: På SB'ens menu med fjernbetjeninge, i SB Server på computeren eller ...? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jow, men den er jo meget generel og rummer ikke noget nyt for mig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fint. Så er den ude af billedet.
Sluk din Touch (tag strømmen fra den). Hvis du ikke allerede har gjort det så sæt din usb-disk i usb-stikket på din Touch. Tænd din touch igen (sæt strøm til den) Hvis Touchen ikke allerede tager musikken fra din USB-disk så vil den nu skrive noget ala "attaching device" og derefter vil den begynde at skanne musikken. Er der meget musik på disken tager denne skanning lang tid. Hvis Touchen allerede har musikken fra USB-disken så skulle den nu være klar til brug. |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |