|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
asekgl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Greenland Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-Juni-2008 kl. 22:49 |
Hej Jeg er ny i forummet, og ved ikke, om dette har været oppe før. Jeg har problemer med at få min squeezebox til at spille Danmarks Radios internetkanaler. Det virkede ,indtil jeg opgraderede til Squeezecenter, da jeg købte en Duet. Jeg har installeret lame. Det virker bare ikke som før. Hvis jeg i filindstillinger sætter WMA til wmadec/lame buffer squeezeboxen flere gange i minuttet eller lyden bliver helt forkert, meget uldent. Hvad skal jeg gøre? mvh Flemming
Redigeret af asekgl - 10-Juni-2008 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Hej Flemming Jeg har selv installeret dette plugin, med mange danske kanaler. Ved ikke om det kunne hjælpe http://www.kalibalik.dk/anders/software/danskradio/ Hilsner Mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |