|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stelujen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 11-Juli-2009 kl. 15:11 |
Jeg har en Squezzebox duet, hvor jeg kører recieveren ind i en Cyrus XPA effekforstærker. Det smarte ved en forstærker er, at den automatisk går i standby, når den ikke får noget signal. Inidlertid er outputtet fra Squeezebox recieveren for højt, således lyden er for høj selv på laveste niveau indstillet via controlleren. Jeg har brug for en dæmpning af signalet. Er der nogne, som kender en løsning på det?
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvis selv det laveste niveau er for højt, kommer du ikke uden om at placere en hardware volumekontrol mellem de to enheder. F.eks denne: Link.
Redigeret af NikolajC - 13-Juli-2009 kl. 00:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |