|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Zeuss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hej Alex, Jeg har tidligere benyttet: mms://213.173.241.66:80/100fm?MSWMExt=.asf på min SB3, men den virker ikke længere. Hvilken url bruger du til at fange 100fm på? /Z |
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
Jeg bruger denne: |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
|
sender 100fm egentlig ikke i en lidt dårlig kvalitet ? er det kun 96 kbs ?
|
||
![]() |
||
FordPrefect ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Nogen der ved hvor man kan se den live i Storkbh? Nu er jeg i tvivl om
den skal være sort/sølv eller helt sort... hvorfor kan de ikke bare
nøjes med at lave den i een farve?
![]() |
||
Hilsen FordPrefect
|
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Kunne det være denne? |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
msby ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Prøv at kontakte http://www.musicbox.dk (Tlf. 2773 1812) de plejer at ha' dem på lager. De har også en go' beskrivelse af hvordan man opsætter radiokanalerne: http://musicbox.dk/Tipsogtricks/Index.htm Med venlig hilsen |
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
|
Har I også problemer med DRs netradioer på squezze-boxen ?
Jeg får en 404 file not found, men de virker i MediaPlayer. Har de lavet noget rod i den i DR, alle andre stationer virker nemlig |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg har ingen problemer med DR P3 (hører ikke andet). |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
min virker også nu hen over weekenden og igår har der været 404 fejl her ! |
||
![]() |
||
CJ1409 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Jeg får de samme fejl når jeg ligger DRs netadioer ind i SB3.
Nogen gode råd? |
||
![]() |
||
![]() |
|
ingen gode råd.
Det er DR der roder med noget. Mit virkede igen uden indvirkning - kan desværre ikke teste min box nu, om den virker eller ej. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg har overhovedet ikke oplevet problemer med P3, men ved ikke med de andre kanaler.
|
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |