|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Jeg er helt enig med Sandal. Synology er det bedste bud på maksimering af kvalitet+ydelse+brugervenlighed. Og så er der lige sidste nye skud på stammen : DS 508, ![]() Foromtale her Overkill i urimelig grad, men for dælen da ![]() Venligst Søren Edit: Mener du virkelig hot swap? Eller må man godt slukke og sætte en ny disk i? SVJV er hot swap udskiftning af diske på en kørende system. Redigeret af Breddam - 13-Maj-2008 kl. 17:04 |
||
![]() |
||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Tak Overvejer også: HP MediaSmart EX 475 Server
Er der nogen som har erfrainger/eller har hørt om andre med erfaringer?
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Oplagt spørgsmål. Hvorfor tænkte jeg ikke på det ?, i stedet for at blive ved med at skrive at Synologyen ikke har hot swap Hvad siger du Torben ? Hvad skal du med det hot swap dér ? Hvor prof er du egentlig ? |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
FlemmingP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Hej igen Så fik jeg min SB og det hele kører perfekt med afvikling af squeezecenter fra min pc. Med i købet fik jeg lejlighed til at prøve om denne NAS svinger med SB, inden pengene skal falde. - Men inden jeg forsøger installere squeezecenter her - vil jeg gerne høre jeres mening. - Vil det fungere tilfredstillende? Mv. Flemming |
||
Mv.
Flemming |
||
![]() |
||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Næppe, og det har noget med selve softwaren til Squeeze-fætteren at gøre, da den kræver en rimelig processorkraft (for en NAS i hvert fald), samt noget RAM plads også - tror omkring 256 mb. Det ser ikke ud til at den du linker til kan klare nogle af delene. btw, som nævnt andetsteds i dette forum, vil QNAP inkludere Squeezecenter i næste firmware til deres 09-serie. Skulle være på trapperne om et par uger. Redigeret af turbonegro - 13-Maj-2008 kl. 21:09 |
||
![]() |
||
![]() |
|
[/QUOTE]
Spændende læsning - hvor findes der mere info herom? TAK |
||
![]() |
||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=24&t=1197&st=0 &sk=t&sd=a&start=206%20 Tak til krimmo for den originale post Redigeret af turbonegro - 13-Maj-2008 kl. 21:52 |
||
![]() |
||
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
Det var så lidt...
![]() |
||
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
||
![]() |
||
CerB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
med preinstalleret Squeezecenter i Qnaps næste FW, så kan der ikke være tvivl om at de er det bedste bud, ihvertfald ikke i min verden.
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Det er selvfølgelig forkert ! Qnap er for dyrt i forhold til hvad du får for pengene. Du kan finde andre Nas'er der kan det samme til færre $. Bl. a Synology. Hvis det handler om at Slimserver/squeezecenter skal være præinstalleret så prøv at ta' et kig på Readynas Duo. Der er den allerede Præinstalleret. Og har været det længe ! Jeg ved godt at der ikke er så mange der har den ( endnu ? ) men det gør den jo ikke ringere. Hvis man vil ha' sikker Raid1 er det et rigtig godt valg. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Den ser egentlig helt fornuftig ud, når man ser på edbpriser.
![]() Og så medfølger der én disk, ikke? Specs her. Det lader dog ikke til, at man kan installere Twonky, hvis det er det, man vil... Se denne liste. Venligst Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |