recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox og Rhapsody ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox og Rhapsody ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mdande Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox og Rhapsody ?
    Sendt: 05-September-2010 kl. 08:23
 Hej Guys !  Jeg er den glade ejer af et par Squeezeboxe Smile. Men jeg kunne godt tænke mig at få eller somsagt købe lidt adgang til diverse musik numre på nettet. Har læst lidt om Rhapsody , men er det,det som jeg skal vælge ?  eller har I andre nogle forslag ? Jeg har ikke selv så meget styr på det.. Så jeg håber I gider hjælpe mig
                                    hilsen  mdande

Sony BDP-S570

Harmony 1000+IR/RF

Orbaudio mod2 5.1 speakers

Xtreamer/Squeezebox duet
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2010 kl. 09:34
der er forslag her

http://www.logitech.com/da-dk/70/6432?WT.ac=psE|5570
Til top
fishytank Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2009
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 10:03
Jeg har både last.fm og rhapsody på min squeezebox, og begge har deres fordele. Last.fm vælger man genren / kunsteren og så spiller den noget der minder om det, det er en god måde at lære nyt musik på. Rhapsody har mange numre som man selv kan vælge, men som nævnt andre steder her på siden, mest amerikansk inspireret, det er jo også en amerikansk forretning. Rhapsody for du sådan ind på squeeze boxen: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77629&KW=kris&PN=1&title=rhapsody-i-danmark - bare husk hot spot shield skal være til når du går på www.mysqueezebox.com for at installerer plug in og din konto, ellers siger den "hov hov, du er vist ikke fra USA". Wink Det rodede jeg noget med, indtil jeg fandt ud af det. 
Til top
mdande Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2010 kl. 11:17
tak for hjælpen Hansie og FishytankSmile.  Jeg vil prøve at kigge på det senere i aften. Endnu engang tak.... det er fedt at ha go støtte herinde Clap
                                       mdande

Sony BDP-S570

Harmony 1000+IR/RF

Orbaudio mod2 5.1 speakers

Xtreamer/Squeezebox duet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu