|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Hvilken browser bruger du ? |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Kammer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg bruger internet explorer. Som tidligere skrevet i denne tråd, så har jeg åbnet disse porte i min firewall: |
|
Kiss DP-558, Nintendo Wii, Synology 101j, Synology 207+
Logitech Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
jeg havde samme problem med at SSODS ikk kunne se min .tgz når jeg omdøbte den fra min firmacomputer med xp, så brugte jeg min desktop medvista som så spillede det,så kunne den se den! |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Du må ikke bruge IE. Prøv med Mozilla Firefox. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Kammer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Tak for hjælpen venner Jeg har nu brugt min vista maskine med IE til at downloade pat-fil og tar ball. I Vista stifinderen omdøbte jeg tar ball til extension *.tgz, og så kunne SSODS installationsprogram se den. Derefter var det lige ud af landevejen, og jeg sidder nu og hører musik direkte fra min synobox uden indblanding fra en PC |
|
|
![]() |
|
![]() |
Meget fint. Tillykke
![]() Men hvis du havde brugt Mozilla Firefox fra begyndelsen havde du været flyvende for nogle dage siden. Ikke for at genere dig eller hælde malurt i bægeret (mon ikke du er fuldstændig ligeglad ? ![]() Så min første besvarelse i denne tråd holder stadig ! ![]() |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Ja man kan hurtig bruge en masse tid på ingen ting og alligevel det lige rundt om hjørnet. Hvordan er Jeres musik inddelt under "Genre", min er på INGEN måde i alfabetisk orden når jeg bruger min NAS/Synology som musikkilde. I starten manglede jeg også nogle albums men så fik jeg sat min uft-code i SSODS til enten EN eller DK uft-8 og så kom de frem, men stadig er sorteringen efter alfabetisk orden i "Genre" helt ude i skoven - virker fint nok når jge har min computer som musikkilde. Synes også når jeg skal søge ud fra "Genre" så er den blevet rigtig lang tid om at finde de undermapper/albums som ligger under hver "Genre"?? Bruger SSODS 3 beta 13 og SC 7.0.1 |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige checket min opsætning, og det ser ud til, at du har ret Kan se at jeg ikke har været god til at organisere musikken i genre, da jeg har et hav af forskellige genrer. |
|
|
![]() |
|
![]() |
tror ikk det er dig soom ikk har været dårlig til at organisere musikken med bl.a "Genre", for når jeg kigge på pc med samme mapper/albums eller i iTunes så står ALT rigtigt, Fatter ikk hvad der lige sker der....!!! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |