recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - squeezebox + pc + nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsqueezebox + pc + nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Emne: squeezebox + pc + nas
    Sendt: 04-April-2008 kl. 14:27

Hejsa derude!!

Jeg er en af dem der for et lille års tid siden investerede i en qnap ts-201 da den på det tidspunkt fik meget ros. Og den kan skam også det de lover, dog er jeg skide træt af den nu hvor squeezebox duet er kommet på markedet og det viser sig at der nok hverken er ram eller processorkraft nok i min nas. øv

Jeg ville så høre om jeg ikke som en nød løsning kan køre køre squeezecenter 7.0 fra min bærbare pc og så stadig bruge min nas som lager for musikken?? Ved godt at det måske ikke er optimalt men jeg synes bare at squeezebox duet virker for cool, og vil rigtig gerne have en. Har lige nu en popcornhour til at styre musik og film, men synes ikke rigtig den rykker på musik fronten.

Hilsen

Knudsendk

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2008 kl. 16:25

I SqueezeCenter angiver du hvor din musik ligger, og på din PC'er mapper du vel dit drev op.

Du kan jo bare downloade SqueezeCenter og prøve.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu