recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox - Problemer med synkronisering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox - Problemer med synkronisering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox - Problemer med synkronisering
    Sendt: 21-September-2008 kl. 09:28
Jeg er begyndt at få store problemer med at få mit musik eller radio til at spille synkront mellem mine squeezeboxes. Når jeg går ind i menuen for at synkronisere zonerne, bliver de som regl ved med at spille ca 1 sek forskudt i forhold til hinanden. Nogle gange hjælper det at slukke alle zoner og prøve igen, men det er jeg godt nok ved at være træt af nu!

Der er sindssygt mange indstillingsmuligheder i SqueezeCenter, men er ikke sikker på hvad mange af dem gør, så vil ikke begynde at rode rundt derinde, inden jeg har spurgt til råds her? :P

Det er en lille lejlighed jeg har, så jeg tror ikke problemet skyldes manglende rækkevidde.

Mit setup består af 1 stk. Squeezebox Classic, 2 stk. Squeezebox duet receivers og 1 stk. ReadyNAS Duo.
But did you die?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 11:21
Jeg ved at der blandt andet kigges på en masse synkroniserings-issues i den nye SqueezeCenter 7.3, så det kan være det kommer til at virke bedre. Dernæst tænker jeg at det måske er for krævende for din NAS at håndtere 3 afspillere... - du kan evt. teste dette ved at installere SqueezeCenter på en "rigtig" computer og se om du oplever en forskel i performance.
/Tommy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu