recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox reciever u. controller men m. iTouch?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox reciever u. controller men m. iTouch?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox reciever u. controller men m. iTouch?
    Sendt: 24-Januar-2010 kl. 00:19
Hejsa

Jeg er blevet tilbudt en Squeezebox reciever af en af mine venner for et ganske billigt beløb, men pt. har jeg ikke råd til at købe en controller til den.
Jeg har dog en iPod Touch som jeg kan installere iPeng på.
Så er mit spørgsmål så om der er noget som ikke kan klares af iPeng, men som kun controlleren kan klare, eller vil jeg sagtens kunne klare mig uden indtil jeg får råd til en i Marts?

Mvh Anders
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 02:00
Der er vist mange der klarer sig med iPeng på iPhone/iPod Touch, så det er ikke umuligt. Tror dog opsætningen er den sværeste del, da du ikke har et display på Receiveren - men måske du kan låne en controller en dags tid af din kammerat? Ellers kan det også lade sig gøre at konfigurere med et lille program der installeres på computeren - ikke helt trivielt, men absolut "lade-sig-gøre-bart" - se nærmere her: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=57861
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 02:52
Cool. Men hvordan til daglig betjening, er der der nogle funktioner som iPeng mangler i forhold tikl den rigtige controller?
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 10:28
yes
ingen hovedtelefon udtag i haven og når man støvsuger eller pc højtaller på terrassen ved partysSmile 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 15:38
Nåååh, hvis det er det hele, så er det ikke noget jeg bekymrer mig det fjerneste om. Desuden er det jo også stadig kun i beta-fasen endnu på controlleren. Når jeg støvsuger kan jeg bare skrue lidt højere op for anlægget, eller også kan jeg nok godt nøjes med det musik der ligger på selve iPod'en i de små 5 minutter det tager at støvsuge den lejlighed.
Og min altan er på 2x1m så der bliver der vist ikke de vilde fester ude :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu