|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Spændende læsning Lighanen ! Jeg har haft min squeezebox en måneds tid og har ikke rigtig kigget på de der musiktjenester endnu. Men jeg må nok indtil videre tilslutte mig Sandals udlægning. Hvis ikke lossless er jeg ikke interesseret. Er der nogle med erfaringer med Rhapsody og Pandora ? |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
lighanen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hverker Rhapsody eller Pandora er desværre tilgængelige uden for USA. Tilgængæld kan jeg kun anbefale www.live365.com Jeppe
|
|
![]() |
|
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg er nybagt Squeezebox Duet ejer, så jeg roder stadig en del med opsætningen. Du skriver at du kun har tre menu punkter (MP3locker, Favoritter og Podcasts). Noget andet der irriterer mig er at man skal sætte så meget op både på SqueezeCenter og derefter det samme på SqueezeNetwork. |
|
![]() |
|
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Pandora fungerer fint så længe man tilgår det igennem Squeezebox. Jeg har oprettet mit prøve abonnement igennem SqueezeNetwork, og tilgår det derefter bare fra Squeezebox. Hvis jeg går på Pandora hjemmesiden får jeg en besked om at tjenesten ikke er tilgængelig uden for USA. |
|
![]() |
|
lighanen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Kasper Som sagt et jeg connectet til SqueezeNetwork konstant. Log på SqueezeNetwork.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må gøre et eller andet forkert, for jeg kan ikke finde det menu punkt. Jeg logger på SqueezeNetwork. Altså ikke noget "Menu" punkt. |
|
![]() |
|
![]() |
bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |