|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IseeU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 07:37 |
Hej Jeg har forsøgt dog uden held, og finde ud af om det kan lade sig gøre med et af disse apparater og afspille sin MPE/musik samling via en USB harddsik eller lignende. Jeg kan ikke lide ideen om at jeg skal have en pc tændt for at kunne kører. Kan det lade sig gøre? Jeg kan se at folk snakker meget om NAS server, men da jeg ikke er den helt store EDB nørd. Er jeg lidt bange for at give mig i kast med det. Forslag og hjælp tages imod med kyshånd. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
MPE => MP3 ?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Squeezebox skal bruge en "server" som kører programmet SqueezeCenter for at afspille lokalt lagret musik. Alternativt kan en Squeezebox også kobles op mod SqueezeNetwork (web-service), hvilket giver nogle afspilningsmuligheder, som ikke er afhængig af at have en server eller harddisk kørende derhjemme. Det er muligt, at den kommende Squeezebox Touch vil kunne afspille fra et usb-drev, men det er vist ikke helt klart endnu.
|
|
![]() |
|
IseeU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Ja MPE er MP3
Så må jeg heller væbne mig med tålmodighed. Er der noget estimat, på en release date ? |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Den seneste dato er 3 September, men der er stadig en del fejl i beta softwaren så mon ikke den rykker et par uger mere... igen http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=64706&pag e=35 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |