recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox -Spotify - netværks problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Squeezebox -Spotify - netværks problemer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 13:45
Bevares jeg har selv 6 forskellige squeezeboxes og er den første til at pointere systemets fortræffeligheder, men lad os kalde en spade for en spade. Logitech kunne starte med at fixe de 89 kendte bugs (link) på alarmrelaterede ting. Om ikke andet så vent de 3-4 sekunder det varer før streamen er klar. Det kan de fleste nok leve med.

Redigeret af NikolajC - 23-December-2011 kl. 13:47
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 14:50
Jeg er enig med dig at Logitech bør gøre noget ved  mængden af bugs uanset om det er alarm systemet eller ej. Om de 89 stadigvæk gælder er jeg ikke så sikker på. Nogen af dem er ret gamle.
Hvad angår det med at vente så er det ikke så simpelt. Nogen gange er 3-4 sekunder måske nok andre gange er det 10-15 sekunder der skal til. Så hvornår skal man blive ved med at vente og hvornår er det en fejl?
Men bortset fra det så er jeg enig i at Logitech sjofler os kunder og de burde gå i gang med at få ryddet op i bugs inden de laver flere features.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 19:32
Klart de er sikkert langt fra alle relevante. Det var mere princippet som jeg kan høre du er enig i.

Ang. alarmen, så lader det til at streams (stort set) altid virker når man kører op mod sin egen server, men ofte fejler hvis man kører mod mysqueezebox.com - Jeg mener stadig det sidste bør kunne fixes. Så dårlig kan msb.com ikke være (selv om den er svær at undervurdere på det sidste...)
Til top
obelix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-April-2008
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér obelix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 22:27
Tak for jeres input. Jeg må prøve at sætte min LaCie netværks HD op som NAS.
Jeg prøvede forøvrigt i morges at bruge en anden radio kanal ( En Abba kanal) som vækkemusik, og der var ingen problemer....
Glædelig jul alle sammen
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 22:41
Det kan være at den kanal ligger tættere på centeret hvor mysb.com ligger. Wink
Lad os høre hvordan det kommer til at gå, så andre kan lære om det kan lade sig gøre at få din LaCie HD til at køre Squeezebox server.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu