|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 05:40 |
Hej
Jeg har et spørgsmål om forstærker valg. Jeg har koblet en alm. auto forstærker til min klembox, det virger ok. Men jeg mangler mulighedenfor at skrue op for bassen, syntes lyden er noget tam. Jer som har T-Amp eller SUMOH TinyAmp S30 må velhave samme problem. Hvad gør i eller er det bare mig ? Steen |
|
![]() |
|
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
bump
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Mener du en forstærker til en bil!!! For så vil jeg nok mene at problemet ligger der mere end det ligger i boxen.
Jeg har ikke tonekontrol på min og kunne ikke tænke mig at have det. Det ødelægger bare lyden. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Steen67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Ja det er en forstærker til en bil.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er jo ikke liiiiige det man skal bruge i seriøst sammenhæng, der vil jeg bruge en almindelig Hi-Fi stereo effektforstærker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu er jeg nok ikke en normal bruger.
Den største grund til jeg købte en Duet er fjernbetjæningen, og at jeg ikke har andet end den og højtaler fremme. Jeg har gemt forstærkeren i et andet rum, og højtaler ledninger hen over loftet. Jeg har brug for at tilslutte 2 sæt højtalere, stue og køkken. Så en bilforstærker lød som en økonomisk fornuftig løsning . Og så lytter jeg mest til DR Soft ![]() |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ok. Det er jo dig der skal lytte på det. Er der ikke en tonekontrol på forstærkeren? Det plejere der da at være på en bilforstærker.
Ellers er løsningen vel at investere i et par aktive højtalere. Creative T10 til ca 300,- har tonekontrol. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |