|
Squeezebox Touch 24 bit filer hakker? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2015 kl. 12:49 |
Hejsa
Har problemer med at afspille Miles Davis - Kind of blue - den hakker ved afspilning?? Ligger i 24 bit 192 khz og bithhastighed 4853 KB/s Har andre 24 bit 96 khz og bith. 2701 som spiller fint..... Nogen der har ideer til hvad der er kan afhjælpe problemet? |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wifi problemer?
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Nej kører med kabel til nas......
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Tror du ikke bare det er fordi den ikke helt har CPU-kraft nok til 24bit/192kHz? Hvad med andre filer i cirka samme bitrate? Jeg gætter på at det er FLAC eller et lignende format i den bitrate, har du prøvet med rå wav-filer?
Jeg ville nu nok bare vælge at downsample filerne til et lidt mere omgængeligt format, som Squeezeboxen kan trække, f.eks. CD-kvalitet (eller 48kHz, som er en "pænere" downsampling). Men det er jo ikke sikkert at det er personligt acceptabelt.
Redigeret af HenrikStevn - 26-December-2015 kl. 19:02 |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Jeg afspiller fint 24/192 fra nas på touch, men hvilken nas bruger du? kan du f.eks. afvikle bluray fra den?
|
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Min Touch kan også afspille (streame) 24/192 til en anden DAC...
|
|
![]() |
|
Ja kan fint spille blueray fra den.
Det er synolgy ds212 |
|
![]() |
|
Fimpe: har du 24 bit filer med så høj birate som Miles davis?
|
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Jeps, men jeg har ikke Miles Davis i den opløsning.
|
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
Ok
ja ved så ikke lige hvorfor min SBT ikke kan klare højere bithastighed tilsyneladende... Måske noget i indstillinger der skal ændres.....? |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Har du prøvet wav filer som foreslået?
Hvis vi allerede snakker wav filer så har alle 24/192 filer vel samme bit rate. Har du gigabit netværk? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |