|
Squeezebox Touch alternativ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mentio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2012 kl. 16:26 |
Hej
Er ved at skille mig af med min SBT af følgende grunde. - Den kan ikke afspille direkte fra computeren - Mysqueezebox.com er noget lort. - Den kører kun godt, hvis man har en nas til at stå. Jeg søger derfor et alternativ Kravene er. - Stream fra pc - Netradio - Lydkvalitet - Maks 800kr Kæmpe + - Væggeur(Ja jeg sover rigtig tungt, så hele anlæggen skal spille før jeg vågner.) - Evt. videoafspilning? - Afspille computerens lyd direkte? Jeg syndes det er super svært at finde rundt i. F.eks. Har jeg kigget på WD TV Live, men hvordan er den i forhold til musik? Jeg gider ikke tænde tv'et, for at kunne afspille musik.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Squeezebox Touch + PC med Logitech Media Server installeret klarer da alt det du søger ?
1. streamer fra pc 2. netradio 3. lydkvalitet bestemmer du selv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |