|
Squeezebox ubrugelig når NAS er slukket? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 22:44 |
Hej
Når min ReadyNAS (hvor jeg har min squeezebox server) er slukket, vil jeg ofte bare gerne høre internetradio, men så skriver Squeezeboxen at den ikke kan connecte til serveren. Vælger jeg skift bibliotek prøver den bare at re-connect til min NAS. Det gælder både for min squeezebox Touch og Radio. Kan det virkelig passe, at den ikke kan spille radio når NAS'en er nede? Jeg mindes, at jeg tidligere bare kunne vælge squeezebox.com som bibliotek, hvis min NAS var slukket, men den mulighed har jeg ikke nu. Mvh Niels |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet settings--> advanced--->networking---> switch to mysqueezebox.com
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Og du kan selv smide det menupunkt på din hovedmenu hvis du vil have hurtig adgang.
Når du vil skifte tilbage til lokal server vælger du bare Musik i hovedmenuen.
|
|
![]() |
|
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
@katbird: Det løste problemet. Takker.
@Letten: Hvordan? For det er da besværligt, at skal ind i settings for at få radioen til at virke. Den burde da bare spørge om man vil skifte til squeezebox.com hvis den ikke kan finde NAS. Mvh Niels |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Kig under settings, der er et menupunkt til at vedligholde hovedmenuen, mener jeg.
Vil tro at den funktionalitet du eftersøger er dækket af denne tredjeparts plug-in Features include:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |