Så fik jeg endelig min Squeezebox til at virke og fandt PIN efter flere ugers forgæves hjælp fra supporten.
Andyg på slimdevices forum anbefalede mig at skrive til deres support, hvilket jeg gjorde. Efter to ugers skriven frem og tilbage, konkluderer de at min enhed er defekt. Jeg forstår det virkelig ikke for den virker jo perfekt bortset fra, at jeg ikke kan aflæse PIN. De forwarder mig så til EU support, så jeg kan få erstattet min boks. De skriver så jeg bør høre fra dem inden 48 timer - nu er der så gået en uge uden et ord fra dem.
Efter at have været ved at miste tålmodigheden, så tog jeg direkte kontakt til Andyg i går. 30 minutter efter svarer han tilbage og han har fikset problemet og fjernet min boks, der var associeret med den tidligere ejers account.
Hvorfor var det lige at supporten ikke kunne finde ud af det, trods jeg havde bedt dem om det flere gange og hvordan satan kan de konkludere min boks defekt?

Nåh, men nu er jeg bare glad for at det ser ud til at virke.