recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox V3 - Hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox V3 - Hjælp søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bhaagensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Yeps, den er købt brugt og har været i brug. Ifølge folk skulle det dog ikke være noget videre problem i det man stadig burde kunne aflæse PIN under Settings -> Player PIN. Synes bare det er meget underligt jeg ikke har den Settings menu.

For at skære det 110% ud i pap og at jeg gør det rigtigt, så når jeg har computer slukket (dvs ingen SqueezeCenter kørende), så tænder jeg Squeezebox. Den fejler selvfølgelig connect til SqueezeCenter. Jeg vælger Connect til SqueezeNetwork og der går et brøkdel af et sekund og jeg kommer til "Spiller nu" og kan så i alt 6 menupunkter. Det står alt sammen på dansk - hvorfor ved jeg ikke, da jeg har sat alt til engelsk og SqueezeCenter er også på engelsk, som jeg foretrækker. Ingen af de 6 menupunkter udgør et punkt der hedder Settings/Indstillinger.

Grunden til at du ikke ser Indstillinger er sandsynligvis at den gamle ejer har fjernet det menupunkt ved at konfigurere sin, nu din, SB3 på SqueezeNetwork.  Så længe den gamle ejer har din SB3 registreret på sin SqueezeNetwork konto vil det ikke kunne virke for dig.

Jeg foreslår at du enten:

-tager kontakt med sælger og beder ham slette den afspiller fra sin SqueezeNetwork konto, eller
-sender en mail til andyg-at-slimdevices.com hvor du forklarer situationen. Han kan slette afspilleren fra den gamle ejers konfiguration ud fra din SB3's mac-adresse.

Redigeret af bhaagensen - 29-August-2008 kl. 15:43
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 15:41
... og selv hvis du havde kunnet se pin-koden, så havde det sandsynligvis ikke hjulpet så længe den er registreret på en andens SqueezeNetork-konto.

Grunden til at det hele er på Dansk når du er koblet til SqueezeNetwork er den samme; gammel ejer har konf. SN til dansk.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 16:47
Okay det var lidt det jeg frygtede. Jeg har dog været i dialog med AndyG på Slimdevices forum da jeg har oprettet sammen topic der, hvor han har svaret.

Som jeg læser det, så burde man stadig kunne se PIN og når man indtaster den i Squeezenetwork på computeren, så bliver den fjernet fra den gamles konto.

Citat, AndyG
"
Just go to Settings -> Player PIN and enter this code under your account. The player will be moved from the old account to the new."

Link til tråden:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=51551
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 17:24
Jo, men som jeg siger så kan man altså deaktivere menuen for indstillinger via squeezenetwork, og så er man jo lige vidt, som du jo har opdaget. Jeg har postet i tråden med et spm til Andy om hvad man gør i det tilfælde.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 17:29
Okay super. Jeg vil prøve at skrive ham en mail når jeg kommer hjem og kan aflæse MAC adressen på boksen.

Tak for hjælpen
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2008 kl. 09:44
Så fik jeg endelig min Squeezebox til at virke og fandt PIN efter flere ugers forgæves hjælp fra supporten.

Andyg på slimdevices forum anbefalede mig at skrive til deres support, hvilket jeg gjorde. Efter to ugers skriven frem og tilbage, konkluderer de at min enhed er defekt. Jeg forstår det virkelig ikke for den virker jo perfekt bortset fra, at jeg ikke kan aflæse PIN. De forwarder mig så til EU support, så jeg kan få erstattet min boks. De skriver så jeg bør høre fra dem inden 48 timer - nu er der så gået en uge uden et ord fra dem.
Efter at have været ved at miste tålmodigheden, så tog jeg direkte kontakt til Andyg i går. 30 minutter efter svarer han tilbage og han har fikset problemet og fjernet min boks, der var associeret med den tidligere ejers account.

Hvorfor var det lige at supporten ikke kunne finde ud af det, trods jeg havde bedt dem om det flere gange og hvordan satan kan de konkludere min boks defekt?

Nåh, men nu er jeg bare glad for at det ser ud til at virke.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu