|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|||
Det er vel der eller i Advanced Search |
||||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||||
![]() |
||||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|||
Ah ja det kan jeg godt se.
Hvilket felt er året gemt i i mp3tag? Hvilket format er lydfilerne der dukker op gemt i? Hvilket format er de lydfilder der ikke dukker op gemt i? Er det ID3v2 tags der er gemt i i lydfilerne i de filer der dukker op? Er det ID3v2 tags der er gemt i i lydfilerne i de filer der ikke dukker op? Redigeret af Kurt Poulsen - 11-September-2011 kl. 01:03 |
||||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||||
![]() |
||||
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
|||
Kurt: ja til gå i Musik, årstal og så vælge 2011 og tryk play all, så sætter du den til spille alt det "Nye" f.eks.
Tag er "Year this track was recorded" som er den rigtige at vælge. 98% af mit musik er MP3 højeste bitrate (VBR), og fra 2011 er 100% i MP3. Som skrevet har jeg gennemkørt alle tracks i "Mp3tag" og bedt den om kun skrive alle tags igen i ID3v2 (korrekt?). Så alle er ID3v2 tags |
||||
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
||||
![]() |
||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|||
![]() |
||||
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
|||
Will do i aften tipsen
![]() Vigtigheden af folders? Altså ARTIST/ALBUM (hvis nogen)/TRACK osv. Det bør ikke have betydning for dette problem? For store COVERS? Jeg har integreret ALLE covers i mine MP3 filer. Betydning? Hvis jeg har for store covers på nogle numre, kan dette rettes nemt til evt. 300x300? Redigeret af BorgHammer - 13-September-2011 kl. 12:28 |
||||
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
||||
![]() |
||||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|||
Ok Så er jeg med.
Hvis du i mp3tag indlæser en cd og højreklikker på kolonneoverskrifterne og vælger "Tilpas Kolonner" så kan du der se hvilket tag Year er repræsenteret med. Det skulle gerne være %year%
Ja så er det jo ikke fordi det er forskellige formater.
Yep, så er alle tags ID3v2 tags. |
||||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
ok...
Fjernede covers på alle 2011 MP3 numre, rescannede Squeezeserver = ingen ændring. Fandt 2 numre som viser sig på Squeezebox Duet controlleren under år 2011, og fandt 2 der ikke viser sig. Men igen de 2 der ikke viser sig kan jeg finde under kunstner og vælge nummeret og bagefter se oplysninger om nummeret, og der står den er fra årstal 2011... wierd!!! Adele "Rolling In The Deep" og Bruno Mars "Grenade" viser sig under 2011. Bruno Mars "The Lazy Song" og Medina "Gutter" viser sig ikke. Ok jeg ser logikken i hvem der virker og hvem der ikke gør. Dem med APEv2 ses under 2011. Men iht guiden http://wiki.slimdevices.com/index.php/Mp3tagGuide så skal APEv2 ikke skrives, korrekt? Er der et sted hvor SBS henter track oplysninger fra? i SBS skriver den at Adele albummet hedder "CannaPower Single-Charts" ??? Ikke noget jeg har tilføjet tagget, og ej heller noget der vises i Mp3tag som du kan se. Det samme med Bruno Mars "Grenade" nummeret skrives i SBS at album hedder "Doo Wops & Holigans (Disk 1)" ???? Hvor kommer det fra? |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Filnavne/-placeringer på de angivne filer? Ligger der flere filer på de angivne placeringer?
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Filnavne ser du under "Filename" i Mp3tag...
De 4 numre der ses her ligger i en Folder alene og folderen indeholder ikke andet. |
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |