|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 12:56 |
|
Så er der en ny version af SqueezeCenter klar. Den indeholder bl.a. rettelser til de mindre "uheldigheder" der har været med bl.a. Controlleren. |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
er det så en officel release - hvor meget er med i denne nye version fra 7.1, synes 7.1 har en rigtig fed future med.......nemlig at man SELV kan vælge sin "Customize Home Menu" på ens Remote. og måske LIDT mere stabil...?? |
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
7.0.1 er den officielle og supporterede version, men FW til SBC har ikke mulighed for Customize Home Menu - den mulighed findes i beta versionen (7.1)
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
|
Hvorvidt skal man gå og hvordan vedr. opdatering af SqueezeCenter hvis man som jeg har det installeret på en NAS. Kræver det en total reinstallation af SqueezeCenter med den nye version på NAS'en ?? - og hvad med SSODS fra Flip-Flip skal der gøres noget ved den samtidig ??
![]() |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
nej hvis det er en opdatering så installere du bare oven i eller laver en update på SC. Men hvis du kører 7.1 og vil nedgradere til den nye FW7.0.1 så SKAL du først afinstallere 7.1 gennem SSODS og først DER EFTER installere den nye version som du vil ha' liggende. det skal jeg til, kører pt med 7.1 og vil gerne ha' den nye 7.0.1...... hvad kører i medog hvorfor.........?? ER 7.1 og ustabil?? Redigeret af Stay_Bamboocha - 16-Maj-2008 kl. 20:47 |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.slimdevices.com/downloads/SqueezeCenter_v7.0.1/ |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
|
Ok, tak for svar. Jeg har hele tiden kørt og kører stadig med SqueezeCenter version: 7.0 - 17793 - Linux - DA - utf8. Den kører perfekt og stabilt hos mig, så der skal nogle gode nye features på en opgradering før jeg vil opgradere, men det kommer vel også |
||
![]() |
||
![]() |
|
når du siger Linux, så det på en PC ikk og ikk en NAS/Synology? Når jeg har installeret SC.tgz-filen med SSODS så skriver den dette når jeg starter Squeezecenter i SSODS>Status> SqueezeCenter 7.1-19758 is running with PID 3149 and SqueezeCenter's MySQL is not running. hvorfor skriver den "MySQL is not running"??
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo, jeg kører det fra en NAS Synology 207+. Dette var blot det der stod under versionen i mit SqueezeCenter på NAS'en, så jeg lavede en copy/paste. |
||
![]() |
||
![]() |
|
SqueezeCenter Information
SqueezeCenter version: 7.1 - 19758 @ Fri May 16 00:36:20 PDT 2008 - Linux - DA - iso-8859-1 hvorfor hedder min linux - DA - iso-8859-1? SKAL iso-8859-1 ikke hedder som dit UTF-08?? er det ikk noget med hvordan den snakker sammen med Synology'en - noget kode halløj? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der må jeg desværre indrømme, at det ved jeg intet om |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |