|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() Sendt: 29-Juli-2008 kl. 23:05 |
Jeg kan se at version 7.1 af SC er blevet releaset. Er der nogen der har prøvet den?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeps, kører perfekt. En del ændringer til bl.a. Controlleren |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Det glæder mig at høre. Så vil jeg nok også opgradere. Jeg kører 7.01 og gider ikke bøvle med at nedgradere igen, så jeg vil kun opgradere hvis den er stabil. Ved i om de har ændret i dens wake-om-lan-opførsel? Jeg har en del bøvl med det pt. Jeg kan se at de, i 7.2, har lavet det så receiveren sender WOL hvis den lyser blåt og man trykker på knappen, men jeg kan ikke umiddelbart se noget om WOL i 7.1 mvh Mogens. |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg kører WOL på 7.1. Genstart serveren og opdater controlerens software, og du er kørende med WOL
Redigeret af hpdahl - 01-August-2008 kl. 16:20 |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg har nu også opgraderet til 7.1. Har I også menupunkter på controlleren der er på engelsk?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Kun et par eneklte. Er du sikker på at du både har valgt dansk i SqueezeCenter og på Controlleren ? Det er vist kun "Player Sleep", "Home Menu", "Album Sort Method" og "Network Test" som ikker er oversat, og det er nye menuer som er lagt ind. Og det Danske sprog er endnu ikke helt officielt supporteret. Redigeret af kim.t - 02-August-2008 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er de samme manglende oversættelser jeg har. Jeg ville bare være sikker på at det ikke var noget problem hos mig. Jeg kan sagtens leve med det.
![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
7.1 understøtter i øvrigt nu seek i podcast. Vildt fedt. Holde FF nede indtil der kommer en menu op hvor du med scroll hjulet kan vælge tidspunkt. Fedt.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Hvor er det man præcis ser hvad de forskellige vers. indholder, eks. 7.2? Okay selvfølgelig fedt med WOL i 7.1 til ens computer, bare ærgeligt at det ikke fungere på Synology NAS som bare aldrig går i dvale - gad vide hvornår det får rettet dette. Det ligger måskei det software man installere som hedder SSODS vers. 13beta?? |
|
![]() |
|
RuneR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Ahh du kan udskifte en fil på perl siden på din NAS så går den i dvale fint. Mine diske går fint i dvale.
Prøv læs denne tråd, virkede fint for mig. Så længe du kører med samme firmware på NAS'en så går den fint i dvale, har opdateret fint mellem 7.01 og 7.1 uden at replace filen igen. http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=47985&p=3 11323 Redigeret af RuneR - 07-August-2008 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Kan ikke finde noget på den tråd du har smidt........kan du ikk prøve at finde den rigtige hvor det står direkte eller evt mail noget hvis du selv har noget liggende?? |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal fjerne det blanke tegn mellem 3 og 11323. Så virker det.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |