|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
okay, har download den .PM fil og har så overskrevet den i den mappen som stien henviser til. efter jeg har gjort det kan jeg godt starte Squeezecenter på XX.XX.XX.XX:9000 op men kan PLUDSELIG ikk starte SSODS op - XX.XX.XX.XX:9099! hvad mens der med den denne sætning, det til sidst; Replace /volume1/SSODS/lib/perl5/5.8.8/IO/Socket/INET.pm with the attached version. Ensure that the permissions are set correctly (chmod 0644 INET.pm) jeg har nemlig intet gjort kun kopieret den udpakkede fil over i den pågældende mappe. kører med vers. 0640 på min 107+ |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Der menes, at du skal logge ind på din NAS med Telnet eller SSH (Benyt kommandoprompt eller evt. Putty) og derefter skal du fyre ovenstående kommando af på den aktuelle fil.
Kommandoen chmod ændrer rettighederne for filen således at der er den nødvendige adgang for brugere/grupper - 0644 er oktalt og 6 = read+write, mens 4 er read - se evt artikel om chmod på wikipedia. NB: Har også udskiftet INET.PM med succes - næsten ærgeligt, da jeg også havde købt en racer-usb-pen så jeg kunne flytte SSODS og swap-filen til denne - men det blev ikke nødvendigt... - overvejer dog stadig om det kan give noget performance... /Tipsen |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
NÅ OKAY! men se allerede der står jeg af, er ikk skide stiv i engelsk og al det der tekniske - når der ikk lige er en guide med Step-by-step så bliver det for svært for mig. Øv ville ellers godt ha' haft det gjort men må bare vente til SSODS vers. 14 kommer, der skulle det være med i nemlig. Damn it!! |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Tror det vil være smart, hvis du har lidt basal viden om Linux inden du begynder at hacke boksen - du kan lave rigtigt meget ballade på meget kort tid og Linux har en tendens til bare at gøre hvad man beder om - den bombarderer dig ikke med sikkerhedsspørgsmål som Windows kan have en tendens til.
Det kan være nogen vil skrive en detaljeret guide, men ellers tror jeg ikke det er helt tosset at vente på den nye SSODS! /Tipsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
ja gad vide hvornår den kommer, det er godt nok længe siden at der er sket noget nyt på den front. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der var vist nogle rygter om at Philip arbejdede sammen med SlimDevices/Logitech på at få SqueezeCenter/SSODS ordentligt integreret i Synology's produkter - det kan være det er dér arbejdsindsatsen ligger fremfor i en v. 14... - og det kan selvfølgelig også være at der bare er andre ting at lave :-)
/Tipsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan se, SSODS er kommet i v. 14: SSODS v. 14 /tipsen |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jeps...har lige opdateret idag. Det gik super, jeg behøvede ikke engang at restarte...men gjorde det nu alligevel
![]() De køre også beta test af disk station manager Redigeret af Perls - 12-August-2008 kl. 22:08 |
||
![]() |
||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Min opdatering gik også smertefrit. Og jeg kan bekræfte, at dvale funktionen også virker med denne version. |
||
Panasonic TH-42PZ85E
Samsung H3126 Popcorn Hour A-100 JVC RX-D701 PS3 |
||
![]() |
||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Ser meget frem til S.M.A.R.T funktionen. Den mangler i den nuværende. Er der nogle af jer der har leget med at få Inotify2 compilet ind i Linux kernen? Kunne godt tænke mig at gøre brug af plugin "AutoRescan" til SC, som kræver Inotify2, hvilket mangler i den nuværende Linux på DS +207? |
||
Panasonic TH-42PZ85E
Samsung H3126 Popcorn Hour A-100 JVC RX-D701 PS3 |
||
![]() |
||
![]() |
|
det fandme godt at være lidt væk fra ferie, så der kommet opdateringer både her & der. Kanon, så prøver jeg lige den nye SSODS & Hibernate. Rocker den den nye update til Synology......?? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |