|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jijodk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Dette har jeg prøvet op til flere gange |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
jijodk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Måske er det Compilation, det havde jeg ikke sat hak i - jeg kan dog ikke vælge noget nummer blot ja el. nej. Jeg bruger Tag & Rename. Tjekker lige om det virker senere |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
![]() |
I Tag & Rename har jeg nu følgende informationer og nummeret Rolling Stones - Sympathy For the Devil: Album: Rolling Stones Magazine 500 greatest song AlbumArtist: VA Artist: Rolling Stones Track nr. 32 Årstal: 1968 Compalation: yes Jeg har genindlæst musikbibliotek, slettet cache, men af en eller andet grund skifter den ved indlæsning Album navnet på denne track 32 ud med Titlen på track nr. 38 et andet Roling Stones nummer "Gimme Shelter". Jeg ved det lyder skørt med det er altså det der sker. Jeg har dobbelttjekket Tags og der er intet i track nr. 32 der hedder noget med "Gimme Shelter". Track nr. 38 får korrekt Album: Rolling Stones Magazine 500 greatest song Jeg har samlet alle 500 sange i et bibliotek, og selv alle filer er angivet med et og samme album: Rolling Stones Magazine 500 greatest song så fremkommer de i SC som 16 forskellige album, hvor 484 sange placeres korrekt under Album Rollings Stones........ SC kan heller ikke holde styr på årstallene, den danner godt nok årstal foldere, men der er ingen numre heri, andet end nogle få |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.rollingstone.com/news/coverstory/500songs fandt lige playlisten her så giver det måske lidt mere mening |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Når du kigger på albummet er det så i SCs webinterface eller er det på Controlleren?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Prøv at ændre de fælles tags for samtlige 500 filer til et eller andet tilfældigt. Ændr dem så tilbage og ryd-og-genscan. Det har før fikset compilation albums i SC for mig. Det at man "rører" filerne trigger åbenbart et eller andet. |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Med "fælles tags" mener jeg de tags som er ens på alle filerne. Album artist etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er webinterfacet, går ud fra det den del der videresendes til controllerne |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg går ud fra du mener at jeg i Tag&Rename ændrer Tags, og så laver genscan. Det prøver jeg. Hvis jeg sætter SC til at hente via Itunes i stedet for mappe så er der ingen problemer med Album. Jeg har dog ikke lys til at bruge Itunes delen idet jeg så ikke kan bruge mine FLAC filer Jeg har udelukket er det er noget med antal af filer i en mappe, troede måske at 500 filer i en mappe ville drille, men nu har jeg prøvet med et udsnit kun 50 sange og samme problem. |
|
Philips 47PFL9732
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var præcis det jeg mente. Jeg mener faktisk også at kunne huske at jeg har løst et tag-problem ved at lave en kopi af den problematiske mappe og så scanne den istedet. Derefter slettede jeg selvf. den gamle. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Nej desværre ikke. Har du set på hvordan den ser ud i controlleren? For på SC 7.1 da er der forskel imellem dem ved Various. SC 7.1 viser dem korrekt medens SBC viser dem forkert. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Er der så nogen som har problemer med "Genre"? Jeg har ét AC/DC-nummer som jeg bare ikke kan få ændret. Alle steder står det til "Rock" (iTunes, MediaMonkey og Tag & Edit) men når jeg skal bruge Squeezesoft så står under Genre; "Hard Rock". Hvad pokker er det lige der går galt dér? ALLE andre nummer fra den CD ligger fint under "Rock". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |