|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 14:24 |
Så er den nye SqueezeCenter 7.3.3 frigivet - angiveligt med mange rettelser til bl.a. Controlleren. Har selv installeret den og det ser ud til at virke fint indtil videre.
Download af SqueezeCenter (Bemærk nyt Squeezebox-site!) Der er desuden en meddelelse om den nye udgave samt en ChangeLog med ændringerne. |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Tak for opslaget. Den er nu opdateret og forhåbentlig er det til det bedre
![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Jeg har kørt med 7.3.3 i nogle uger nu og super tilfreds.
Tidligere undlod jeg at bruge strømsparefunktionen til trådløs, men det virker fint nu, controlleren reconnecter meget stabilt efter sleep og suspend. |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Ja, jeg kunne så ikke få 7.3.3 til at virke. Jeg er gået tilbage til 7.3.2 i stedet for, for den spiller uden problemer.
Den fejl fik jeg, og jeg kunne ikke selv finde nogen anden løsning end gå tilbage til 7.3.2. Der er heller ikke umiddelbart skrevet noget om problemet på squeezecenter forumet. |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Hvad prøver du at installere på? PC eller NAS? |
|
![]() |
|
![]() |
PC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |