|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
Mærkeligt, nu kan jeg slet ikk finde den menu/funktion der hedder "lydafspilning" så jeg kan bruge mine hovedtelefoner i Controlleren??!! |
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
@ SimpleUser Jeg kører SC7.3 på Windows Home Server på HP MediaSmart Server EX470. Det kører fortrinligt og meget stabilt, der er ingen ressourceproblemer. Opdatering af SC er meget nem, download exe-filen og kør menuerne igennem, så spiller det. Tager kun 1 minut. Dog starter SC ikke automatisk op ved genstart af serveren (f.eks. ved automatisk opdatering, som nu er slået fra eller ved strømsvigt), selvom den er installeret som service. Der må findes en eller anden indstilling, som jeg kan skrue på? Serveren larmer dog en del, så nu er den gemt væk i et hjørne i et teknikrum. Al betjening foregår problemfrit fra bærbar pc via fjernskrivebordet Redigeret af @lex - 17-December-2008 kl. 12:24 |
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Version 7.3.1 klar - http://forums.slimdevices.com/announcement.php?f=&a=21
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |