|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 22:55 |
Jeg kan ikke installere SqueezeCenter 7.4 på min QNAP TS-439.
QPKG plugin SSOTS kan ikke finde nogen tgz fil at installere. Forsøgte med en ældre SqueezeCenter 7.3.2-24695, som SSOTS så med det samme og den kunne installeres og virkede med det samme. Men jeg har læst mig til at 7.4 eller 7.4.1 skulle have klaret en masse slemme børnesygdomme? En (eller flere) Sgueezebox Duet og Squeezecenter expert på Recordere tak ![]() |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
jeg har ikke hørt andet end at udvikleren (flipflip?) af SSOTD/SSODS "ikke har tid" til at lave en opdatering til version 7.4
(der er åbenbart sket nogle radikale ændringer i kodningen) det er vist kun at vente desværre! |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Hvilken version kører du med?
|
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
Jeg får ikke email underretning for denne nyhed - mystisk (derfor den sene respons)
Jeg kører med version 3.22, men min SqueezeCenter del virker pt ikke. Der er dog ved at ske noget på han side, de filer der er derinde kræver vist kendskab til Linux osv. Jeg håber der kommer en .pat fil så den kan "installeres" som de andre versioner på DiskStationen. |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
På Qnap's udmærkede forum findes løsningen. QnapAndy og flipflip har released en qpkg-pakke, der er lige til at pakke ud og installere. Du skal dog først fjerne det gamle squeezecenter via SSOTS-menuen og derefter fjerne SSOTS via admin-menuen på din Qnap. Jeg gjorde det i går på min 209pro uden problemer, spiller fremragende, skal dog lige vænne mig til menuerne.
Linky til x86 qpkg pakken, der er inkl. SBC 7.40.00: http://ftp.qnap.com/QPKG/X86/SSOTS_4.1-7.4.0_x86.zip |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg kan ikke rigtig komme i tanke om hvilke børnesygdomme version 7.4.X skulle løse fra 7.3.4
![]() Men jeg har alligevel opdateret min server for at se hvad det er alle taler om og tjaa hvis man ikke lige står og vil købe en Squeezebox Radio så ville jeg ikke opdatere nu. I mit setup med en WHs server kan jeg ikke se nogen forbedringer. Ikke der er noget galt med 7.4.1 af SBS. Den fungerer udmærket, men der er ikke noget der får mig til at råbe VAUW. Men det kan godt være der er noget at hente hvis man har en NAS som server. På forummet er der nogle der skriver at deres skanningstid er halveret. Det har ikke været tilfældet på min WHS server. Der har der ikke været nogen forskel. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |