recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SqueezeCenter 731, search
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezeCenter 731, search

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rip59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: SqueezeCenter 731, search
    Sendt: 12-Januar-2009 kl. 16:55
Hej

Jeg har installeret SC 7.3.1 og i forbindelse med skiftet fra SlimServer 6.5 har jeg fået et problem.

Jeg er ellers ved at have fået styr på de fleste ting jeg ikke bryder mig om i den nye version's web-interface, jeg kører bla. Classic interface.

Problemet er den liste jeg får efter at have brugt Advanced Search, i v6.5 havde man mulighed for uafhængigt af hinanden at på de linier den havde fundet frem, trykke på fx. AlbumNavn, Artist og jeg tror sågar også Titel på nummer, ret praktisk og en MEGET hurtig måde at finde fx. frem til en gruppe eller indholdet af et helt album.

I v7.3.1 sker der kun én ting når jeg trykker på nogen af de fundne linier, menlig det at den henter den udvide information om nummeret, den der i v6.5 kom frem når man trykkede på linien i højre side, nemlig selve playlisten.

Spørgsmålet er nu, hvor sidder den indstilling så jeg ændrer så min v7.3.1 virker i Advanced Search som min gamle v6.5 gjorde?

Rip

Redigeret af rip59 - 12-Januar-2009 kl. 17:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu