|
SqueezeCenter på min Synology DS410 vil ikke køre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2012 kl. 18:14 |
Jeg har bootet min DS410 i dag, og efter genstart vil min SqueezeCenter package, som har virket op til jeg bootede (jeg hørte radio ti minutter før jeg bootede) ikke starte.
Dvs. den vil godt starte, men efter 10-15 sekunder stopper den igen (jeg bruger web-interfacet i min DSM (v3.0) til at starte den, og den står som "Running" i 10-15 sekunder, så skifter den til "Stopped" igen). Er der nogen, der har en idé til, hvad der kan være galt, evt. hvordan jeg finder ud af, hvad der er galt? Den log jeg kan se i DSMs Package Management siger blot, at servicen starter, og så ikke mere (intet om, at den stopper, og dermed heller ikke nogle fejlbeskeder). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |