|
Squeezepad vs iPeng |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2012 kl. 22:50 |
Vi har Squeezeboxe i de fleste rum, og jeg har indtil nu styret dem via iPeng. Nu har jeg fået mig en iPad "3" og skal selvfølgelig bruge den som fjernbetjening...
Vil i anbefale iPeng eller Squeezepad? Jeg vil gerne ende med en app, som også gæsterne og konen kan betjene ![]() |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Squeezepad er langt, langt bedre end iPeng. Og super gæstevenlig. Har aldrig forstået, at de to apps nærmest sidestilles i diverse tråde.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12475 |
Det skal dælme være godt for at være LANGT bedre end iPeng.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Kan i fremhæve nogle ting, som gør at i foretrækker hhv ipeng eller Squeezepad?
|
|
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
har lige købt
Squeezepad og er rigtig glad for det har dog ikke prøvet ipeng
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12475 |
Jeg har godt nok ikke prøvet Squeezepad, men jeg brugte iPeng i flere måneder, mest på iPod Touch, og var MEGET glad for det. Som sagt, så må Squeezepad være MEGET, MEGET godt, for helt at efterlade iPeng i støvet ![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Har begge. Og ja, Squeezepad på iPad, spiller MAX
![]() |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Squessepad er bare godt
![]() Redigeret af tyros1 - 25-Maj-2012 kl. 20:50 |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
Bulletdodger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2012 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 7 |
Jeg har squeezepad på min iPad2 og det holder. Jeg synes dog også Logitechs gratis app er OK.
|
|
![]() |
|
Det ser ud til, at der er stemning for Squeezepad. Den tror jeg, at jeg køber :-)
Det kunne dog være fedt, hvis en af de to apps en dag vil understøtte drag n' drop, når man skal lave sin playliste. Det fungerer i hvert fald vildt godt på Sonos-app'en |
|
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Jeg bruger Sonos i privaten og squeezepad når jeg rejser, fordi den har superfin adgang til min qnap/squeezeserver på distancen.
Du vil ikke fortryde. Og har du spm, er 'bagmanden' supervenlig og svarer lynhurtigt. /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Hej igen!
Så fik jeg købt Squeezepad :-) Det fungerer super godt! Jeg har dog et lille problem: Når jeg er ved at lave en playliste fungerer "spil næste" fint, men når jeg vælger "føj til slutningen" tilføjer den HELE det nye album i stedet for kun det valgte nummer. Sker det også for jer? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |