Jep,- så har jeg fået Duet'en og siddet og boxet med den nogle timer
.
Det var lidt omstændigt at sætte den op til min valgte "hybrid-løsning" altså både kablet og trådløst, men det gik.
Det første synsindtryk er lækkert. Det er simpelthen en fornøjelse at scrolle ned over sine musikcovers med den lækre remote
.
Fornøjelsen er dog en smule blandet, efter at jeg fandt ud af at det kun er ca. 10% af min musik jeg kan afspille, de resterende 90 % melder om at "filen kan ikke åbnes" på de enkelte numre og ingenting sker
. Dette selvom jeg har samme mp3 format på al min musik der ligger på min NAS (det var nødvendigt for at kunne afspille det via min nye Grundig Ovation 2I web, som i øvrigt er rigtig lækker).
Endvidere mangler der track 1 eller 1+2 på remoteoversigten på samtlige albums trods det, at de alle ligger i fine album-biblioteker på min NAS.
Men problemet er måske netop at jeg kører Squeezecenter 7 fra min Synology 207+
Jeg håber at det er et problem der hurtigt bliver løst, inden for "14-dages returretten".
Jeg har aldrig før haft en squeezebox,- hvordan stopper man et igangværende musiknummer hvis man får lyst til at høre et andet. Der er jo ingen stop-knap ??
Jeg glæder mig til at høre jeres feedback i næste uge når flere får boksen, det vil forhåbentligt kunne hjælpe mig