recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SR Reciever VS SR Reciever med monoblok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SR Reciever VS SR Reciever med monoblok

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 22:27
Hehe Thomas.

Jeg tænkte det var nemt at svare på da der med garanti og ud fra de ovenstående kommentarer er nogen som har meget mere viden inde for de forskellige produkter.

Det er jo rigtig tit man vælger det som man har lyttet til i mange år. Denon har altid fungeret for mig. Og det er jo højt sandsynligt en evig diskution, lige som Apple VS Android.

Er godt klar over at de tal som producenten lægger på deres specifikationer er målt på deres "egen" måde.

Har meget at lære endnu inde for dette område. Men som sagt igen troede jeg mit spørgsmål var nemt for de mere begavede Hi-fi tosser i forummet at kunne svare på for en, ja rookie vil jeg godt tillade mig at kalde mig selv.
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu