|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 03-Juni-2009 kl. 18:50 |
Kan jeg ikke få de erfarnes bud på disse to receivere...
Marantz SR6003: pris ca 6.500 http://www.av-connection.dk/?PNo=MZ-SR6003-B NAD T737: pris 3.999 http://nadelectronics.com/products/av-receivers/T-737-A/V-Su rround-Sound-Receiver Jeg fatter ikke alle de faglige udtryk
Jeg har en LED samsung 46 6060. en PS3 80 gb. Og køber 2x B&W DM685. 1x B&W ASW608... Jeg ved efterhånden at B&W er svære at trække. De behøver ikke skal kunne noget specielt. Bare lyde godt med B&W!
Kan se der ikke er ret mange der har produkter fra NAD, hvorfor?? Håber på jeres kyndige vejledning. Tak. -Thomas |
|
![]() |
|
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Efter at have hørt på en del forskellige av receivere må jeg sige marantz har en blødere lyd syntes jeg, og den levere state of the art technology.. NAD levere altid max lyd fra alle kanaler men lidt mere skarp i lyden.. Da du selv siger den ikke skal kunne noget specielt kan begge jo levere til fulde, så det er mere et spørgsmål om hvilket lyd billede du kan lide.. Håber du blev lidt klogere |
|
![]() |
|
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Tak for det.. rart at høre en neutral forklaring! |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Det er to vidt forskellige konstruktioner du linker til. NAD's bud på en konkurrent til SR-6003 hedder T747 og er også med fuld HD-dekodning, samt HDMI switching. Blot så du ikke sammenligner æbler og pærer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |