|
S:Radioshack dB måler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 20:18 |
RadioShack 33-4050Dette SPL har jeg brugt til at måle DB for mine højtalere.Man bruger DB måleren til at sørge for dine højtalere måler præcist 80 db som der er THX standard. Det er ikke alle microfoner der er i forstærkerene måler præcist. HBO 200 Redigeret af SuperBilleN - 08-Januar-2016 kl. 11:39 |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP Ny HBO 200 DKK
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
hvor bor den ?
|
|
![]() |
|
Galten mellem Silkeborg og århus
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Sender du køber jeg den for 200.- + fragt.
Steen.
|
|
![]() |
|
Aftale Steen skriv en PM med adresse så sender jeg den mandag hvis du betaler 250 incl porto vis mobilepay
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Pm sendt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |