|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() Sendt: 14-Juli-2009 kl. 09:09 |
|||
Hej. Nogen der har et godt råd/erfaring/tips med sr-control mellem Pioneer apparater??? Har sr på forstærker+LD (IN-OUT)+BD, og kan ikke finde den tråd der omhandlede emnet...... Noget med at der skulle være 4 (?) forbindelser i mini-jack stik før det duede, ligeledes hvor meget opnår man, og er det effektivt og let at betjene i det daglige?? Har droppet HDMI-control, vi blev bare ikke venner på forhånd tak
|
||||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||||
![]() |
||||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|||
Du skal bruge disse kabler: http://www.av-connection.dk/?PGr=914&ML=330 Jeg har prøvet både SR+ og HDMI control. SR+ er bare information på TV skærmen, mens HDMI control giver mulighed for at anvende TV fjernbetjeningen til styring af de mest banale funktioner. Jeg har ikke rigtig forliget mig med, hvad der er bedst. Det er vel mest en smagssag. |
||||
![]() |
||||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|||
Okay, tak. vil prøve det i det mindste. tak for linket |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
SPØRGSMÅL...... mediabox ( tv ) har kun OUT blu-ray har kun IN AV-reciever har kun IN Laserdisc har IN og OUT Kræves der en mini-jack splitter til det her projekt, eller hvad er den korrekte rækkefølge for connection? Please advice |
||||
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|||
Troede da efter hvad jeg havde læst at SR+ også kunne bruges til at styre lydanlægget fra eksempelvis tv'et. Så man kiunne gemme receiveren væk |
||||
![]() |
||||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|||
Det har du faktisk ret i. Det havde jeg helt glemt. Faktisk overtager IR øjet på Pioneer TV´et alle kommandoer, hvis man kan udtrykke det sådan. My fault - beklager. |
||||
![]() |
||||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|||
Sådan bruger jeg også SR+, da min receiver (LX71) står "gemt væk" bag en halvmur. Det virker bare perfekt. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hey, lige det jeg håbede på, min reciever står bag en låge i et møbel, så det lyder perfekt. Kan man koble flere enheder sammen på denne måde, eller er det tv/panel og kun EN ting sammen med sr af gangen? Altså at forstå om man skal vælge hvilken enhed man ønsker koblet sammen med tv, og så bruge de andre enheder med deres respektive fjernbetjeninger/infrarøde øjne? Blev spørgsmålet for knudret, så undskyld, sidder med en lille Sonyericsson mobil on-the-fly i nat ;-) |
||||
||||
![]() |
||||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|||
Bare iorden Du kan sagtens koble flere enheder til. Via IR-øjet i TVet kontrollerer jeg både receiveren og en Pioneer Blurayafspiller. Igen - det virker bare |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |