recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Srt tekst via dlna
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Srt tekst via dlna

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 07:24
SLETTET

Redigeret af niepe - 27-Januar-2014 kl. 07:25
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

DLNA standarden understøtter ikke srt (eller andre separate) undertekster - det har ikke noget med dit Philips tv at gøre, det er selve standarden der laver begrænsningen. Hvis du vil benytte srt skal du købe en mediaafspiller der kan afspille via almindelig smb windows shares.

Hvorfor kan afspilleren i mit Samsung TV så vise srt undertekster, fra film på min NAS? Det kører via DLNA.

ES8005 modellen viser dem også uden problemer, sammer gør sønnens LG tv.

Dog bruger vi xbmc ved alle tv.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 13:31
Mit gamle Samsung 50" plasma x685xx (kan ikke huske den præcise model) afspiller også srt helt perfekt fra min synology nas via dlna
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 15:47
Det gør det fordi DLNA Serveren loader et særligt modul som nogle DLNA klienter kan forstå - det ændrer ikke ved at subtitles ikke er en standard del af DLNA standarden. DLNA standarden tillader (men tvinger ikke) at producenterne selv implementerer andre dele til standarden, enten i server og/eller klient delen, men pointen er at man ikke kan forvente mere end minimums standarden som ikke indeholder subtitles. 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu