|
ss eq Yamaha vs Dirac Live |
Besvar |
Forfatter | |
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Maj-2020 kl. 18:16 |
skal til at havce ny reciver og har kik på yamaha 3080 og nad 778 jeg vil lave 7.0.4 da jeg har aktive højtaler der går ned til 17 hz som fronte. hvad for en vil i gå efter ? min stye er ca 25 m2 hvad for et af systemerne er bedst til at få den beste atmos lyd og bif oplevelse ud af :) |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er svært at svare på, da det i sidste ende er dine ører
Jeg ville vælge NAD pga. Dirac Live Købte en NAD T758 mest som et eksperiment for selv at høre, om Dirac nu også var så godt T758 spillede lige op med en væsentlig dyrere Pioneer LX901 Skulle have beholdt NAD'en, da min Pioneer nu er lidt defekt (men det kan jo da være svært at se ud i fremtiden) |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syns den ser spændende ud, men den skal hjem og høres på, mest pga. Nad's nye Hybrid Digital forstærker del, for mig er de 9x85watt (FDP) for lidt og så er der en blæser i rumpen af den....
Men flot ser den ud, men er det en fuld Dirac live der med eller skal man ud og købe den udvidet ved siden af? Argh. kan se at det kun er basis udgaven der med Pro version Pris ?
Redigeret af Potter - 12-Maj-2020 kl. 19:21 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
sr7009
Funktioner
Tak(0)
|
NAD T758 v3 kan fås pt til ca 8500 i deres outled så vidt jeg husker pt :)
jeg syntes også den der nad er flot pakket ind mm og har jo hørt live skulle være total godt og ved godt det kræver en tur hjem først her før valget laves . har lige solgt min 1070 fra yamaha som jeg faktisk syntes lød vildt godt her hjemme men økonomien siger jo også noget og 20 k er mange kr pro udgaven af live koster 99 doller
|
|
sr7009
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |