|
S:Satellitudstyr tonsvis |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
olebonde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2012 Sted: Mellerup Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen det er OK.
Det er for en ven jeg køber. Har du tilbehøret, strømforsyning og fjernbetjening? Også gerne stikket fra boxen til tv'et. Hvis du så vil sende mig et kontonummer så jeg kan overføre penge. olebonde@gmail.com ![]() |
|
![]() |
|
icecave89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2013 Sted: Valsted Danmark Status: Offline Point: 174 |
Ja, jeg har alt dette
Forbindelsen fra boks til tv er SCART-Composite Jeg vil sende SCART-stik Jeg vil også sende en kort Composite kabel men måske han bare vil kun have et SCART-kabel ? ![]() Redigeret af icecave89 - 04-Januar-2016 kl. 11:17 |
|
![]() |
|
olebonde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2012 Sted: Mellerup Status: Offline Point: 11 |
Det er venligt af dig. Men det var egentlig DVI adapter jeg var ude efter.
Hvis du mailer kontonummer, så overfører jeg og sender dig adressen. Ole |
|
![]() |
|
icecave89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2013 Sted: Valsted Danmark Status: Offline Point: 174 |
.OK, jeg vil gå over til e-mail
|
|
![]() |
|
hardrock6920 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Status: Offline Point: 3 |
Hejsa Den grå 55 Multifeed har du stadig denne til salg, og hver er mp på den med hoveder og discQ
|
|
Bruno Mathiasen
|
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Blot til info: Husk endelig at bruge dvi-stikket på DM800 - ellers er der ikke meget HD over den ;o)
ps. Dvi-stikket er et dreambox-modificeret stik som der er fuld lyd i - kablet sørger for at trække lyden med via dvi->hdmi kablet :o) /Mikael |
|
![]() |
|
Ja jeg har sent ham a DVI til HDMI Kable
Så DreamBox 800HD er solgt |
|
![]() |
|
Denne ? Jeg ville have at finde det, men jeg synes det er 80cm Jeg har også en 90cm parabol. Enten én ....2 hoveder og discQ ville være 600DK Men de skal være afhentning ... This one ? I'd have to find it, but I think it's 80cm I also have a 90cm dish. Either one.... 2 heads and discQ would be 600DK But they must be pickup only... Redigeret af icecave89 - 04-Januar-2016 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
hardrock6920 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Status: Offline Point: 3 |
Hejsa det var denne jeg tænkte på ?
|
|
Bruno Mathiasen
|
|
![]() |
|
OK, der er en
Toroidal Satellite DishWave Frontier T55( http://www.sadoun.com/Sat/Products/WF/T55P-55cm-toroidal-wave-frontier-multifeed-dish-antenna.htm) Så parabol + 2 hoveder + DisCQ
Redigeret af icecave89 - 05-Januar-2016 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
jeg har også en
WaveFrontier T90+ 2 heads and DisCQ 700 dk
|
|
![]() |
|
Lyder som en god pris, er lige ved at finde ud af noget transport, da jeg har over 2 timer til Valsted.
|
|
Bruno Mathiasen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |