|
SSD HDD til min MacBook Pro! |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, det var godt ;) og tak for det! Jeg må bruge TimeMachine, for det der copy cloner er kræver sådan en harddisk dock ikke? Men så kan jeg også lære at bruge det :)
Glæder mig sgu ;) |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
hmm.. i princippet burde man vel kunne starte fra cd, også køre carbon copy cloner også lave en kopi af disken til en usbdisk, men så tror jeg også at timemachine ville være nemmest at gå til.. den gør jo i princippet det samme.. her kan du bare gøre det direkte fra systemet.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja ok, tror hellere jeg vil kaste mig ud i det TimeMachine hvis jeg vælger ikke at starte på en frisk
![]() Mit største projekt er at finde ud af hvordan jeg kan gemme det skide iTunes så det ligner det iTunes jeg har i dag efter ny harddisk.. Sådan spillelister, albums, billeder til sange osv. er gemt som det er i dag.. har hørt det kan gemmes på en usb pen ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
TimeMachine ![]() Kom hellere i gang med at prøve TimeMachine ![]() Edit: TimeMachine er netop lavet for at vi får lavet en backup, der dur, uden at vi behøver bruge hovedet ![]() Redigeret af Brixen - 25-April-2011 kl. 18:31 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hehe, ja jeg ved det godt Brixen, skal også i gang
![]() ![]() Så tænkte jeg kunne gemme netop lige de to biblioteker på min USB pen bare pt. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Rimeligt simpelt af flytte iTunes, check denne link http://ipod.about.com/od/howtos/a/transfer_itunes.htm
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
På http://www.ifixit.com/Guide/Browse/Mac kan man se hvordan du opgraderer din iMac, du må endeligt fortælle hvis du går i gang. Overvejer selv at "opgradere" min gamle 24" iMac. |
|
![]() |
|
Tak for linket lahan... Hvilken metode ville du bruge? Mit iTunes bibliotek er ikke så særlig stort..
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Okay kanon
![]() 1. Ekstern harddisk/USB pen 2. iTunes Backup Feature 3. Migration Assistant De snakker jo om de tre muligheder i det link du smed op, men umiddelbart lyder ekstern harddisk metoden som det rigtige? Jeg skal bruge den metode så alt ser ud som det gør i dag.. Altså med billeder til de forskellige albums/sange osv. som jeg har hentet igennem iTunes, og min spillelister skal også gemmes :) håber du forstår hvad jeg mener.. Redigeret af ladiesman217 - 26-April-2011 kl. 16:30 |
|
|
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Hvad er forskellen mellem disse fire Intel 320 SSD harddiske?
http://www.shopitonline.dk/SSD/cat-c/c92307.html?pfd=pvk-e0b21e1287v139888e3045v732396
Redigeret af N4Ld3 - 19-Oktober-2011 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
kalk23 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
slet dette
Redigeret af kalk23 - 11-Maj-2012 kl. 18:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |