recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SSD HDD til min MacBook Pro!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SSD HDD til min MacBook Pro!

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay kanon men mente mere om du ville bruge

1. Ekstern harddisk/USB pen
2. iTunes Backup Feature
3. Migration Assistant

De snakker jo om de tre muligheder i det link du smed op, men umiddelbart lyder ekstern harddisk metoden som det rigtige?

Jeg skal bruge den metode så alt ser ud som det gør i dag.. Altså med billeder til de forskellige albums/sange osv. som jeg har hentet igennem iTunes, og min spillelister skal også gemmes :) håber du forstår hvad jeg mener..

Kopier dit iTunes bibliotek over på din USB, og start iTunes op mens du holder ALT tasten nede. Du får mulighed for at anvende dit iTunes bibliotek på USB.
Check om alt ser ud som det plejer. Hvis ikke så kan du pege på dit gamle bibliotek ved næste start, og intet er væk....
Til top
kalk23 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalk23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 18:59
Hej! Jeg håber det okay, jeg lige lånet tråden! :)

Jeg overvejer at udskifte min 250 GB harddisk i min mid 2009 15" Macbook Pro.

Efter man har udskiftet sin harddisk med en SSD, kan man så bare boote op på den, når den er helt tom? Hvordan laver en en ny installation af OSX på en tom SSD?

Jeg vil gerne undgå at tage alt mit skrammel med over fra min tidligere harddisk...

Jeg ville helst udskifte med en 250 GB SSD. Findes der noget der kan bruges til under 1500 kr?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu