|
SSD HDD til min MacBook Pro! |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kopier dit iTunes bibliotek over på din USB, og start iTunes op mens du holder ALT tasten nede. Du får mulighed for at anvende dit iTunes bibliotek på USB. Check om alt ser ud som det plejer. Hvis ikke så kan du pege på dit gamle bibliotek ved næste start, og intet er væk.... |
|
![]() |
|
kalk23 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej! Jeg håber det okay, jeg lige lånet tråden! :) Jeg overvejer at udskifte min 250 GB harddisk i min mid 2009 15" Macbook Pro. Jeg vil gerne undgå at tage alt mit skrammel med over fra min tidligere harddisk... Jeg ville helst udskifte med en 250 GB SSD. Findes der noget der kan bruges til under 1500 kr?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |