|
SSD i min Mac Mini |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
basknudsen - "clone drive macos" - Det burde give temmelig mange hits.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Tak.
Jeg kan stadig ikke gennemskue om jeg har den port/slot jeg skal bruge til at sætte SSD'en til når min Mac ikke er født som Fusion drive?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Tak. Det er dog lidt dyrt.
Umiddelbart tror jeg det bliver Samsung 970 EVO (enten 500 GB eller 1 TB) Jeg har fundet en side som beskriver hvordan man "fortæller" Mac'en at det skal være Fusion drive. Jeg kan bare ikke finde ud af, om det er nemmere at købe en 1TB og flytte alt fra min nuværende HDD over eller om jeg skal købe 500GB og kun flytte macOS og programmer. Er der nogle der ved om jeg bliver nødt til at slette alt på diskene eller kan det gøres så jeg bi beholder alt?
Redigeret af Basknudsen - 19-November-2018 kl. 11:06 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |